Üyeliği 1 kişi açmıyor mu?
Parayı toplayan kişi açsın.
Enpara olması yetmiyor aynı zamanda "Ayın Enparalısı" olmak gerekiyor %50 için.
Eğer ücretler 3 aylık toplanacaksa beni de yazın.
Daha önce denedik, bozuluyor bu gruplar. Kimse bir süreden sonra 10 lira bile vermek istemiyor.
Mesaj atıyoruz cevap bile vermiyorlar.
Belirli periyodlarda toplamak lazım