genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık kaç tl hocam pm alayım. Ben de girmeyi düşünüyorum.
normalde 40 lira hocam kişi başı 10 lira ama enparali olan varsa yari yarıya düşer