• 28-08-2018, 20:01:23
    #10
    alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir havyan sahibi olarak size tavsiyem barınaklara gitmeden hayvan almayın. Çok güzel canlar var orada. Ben size satın almayın demiyeceğim ama lütfen barınaklara gidin bir bakın. Çok büyük bir sorumluluk hayvan almak. Üniversite öğrencisiyseniz çok seyahet ediyorsanız bunun vebaline girmeyin.
    Hocam barınağa gidip baktım ancak yavru bir köpek bulamadım ya çok küçükler yada büyükler. Satın alma taraftarı değilim, iyi bir hayvan sahibi çıkıp üçretsiz sahiplendirmek istiyorum derse ilk ona yöneleceğim.
    Üçretli alma meselesi son ihtimal oda mecburiyetten maalesef. Yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 28-08-2018, 20:05:26
    #11
    İlk olarak forumda canlı hayvan satışı yasak diye biliyorum.
    Bu güzel bir düşünce umarım uzun süre güzel bir şekilde besler. Hayvanı gerçekten sahiplenirsiniz.
    Çok istiyorum bende ama şuanda sürekli bir yerlere gittğim için zorlanacağımı tahmin ediyorum.
    ama bunun yanında yaklaşık bir 3 yıl önce sahiplendiğim kedi , kedi sülalesine döndü ve hepsinide besledim. Şuanda 2 Yavru 1 Anne kedi beslemekteyim gercekten mükemmel bir terapi ve mutluluk.
  • 28-08-2018, 20:05:41
    #12
    Hocam köpekle çok kızda ayarlarsınız sevimli bir şey olursa
  • 28-08-2018, 20:09:32
    #13
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk olarak forumda canlı hayvan satışı yasak diye biliyorum.
    Bu güzel bir düşünce umarım uzun süre güzel bir şekilde besler. Hayvanı gerçekten sahiplenirsiniz.
    Çok istiyorum bende ama şuanda sürekli bir yerlere gittğim için zorlanacağımı tahmin ediyorum.
    ama bunun yanında yaklaşık bir 3 yıl önce sahiplendiğim kedi , kedi sülalesine döndü ve hepsinide besledim. Şuanda 2 Yavru 1 Anne kedi beslemekteyim gercekten mükemmel bir terapi ve mutluluk.
    Hocam bir kere kedi beni çırmalamıştı o gün bu gündür kedileri sevemiyorum uzaktan seviyorum ama dokunamıyorum ama gerçekten güzel hayvanlar kediler..
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam köpekle çok kızda ayarlarsınız sevimli bir şey olursa
    Bir çıkar uğruna almıyorum hocam. Dost dedim adı üstünde değil mi.
  • 28-08-2018, 20:11:01
    #14
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kere kedi beni çırmalamıştı o gün bu gündür kedileri sevemiyorum uzaktan seviyorum ama dokunamıyorum ama gerçekten güzel hayvanlar kediler..

    Bir çıkar uğruna almıyorum hocam. Dost dedim adı üstünde değil mi.
    dost most hocam kaz gelen yerden tavuğu esirgememek lazım
    ne sevimli şey dediğinde sende çok sevimlisin :Pp dersin bizim arkadaş gibi
  • 28-08-2018, 21:04:37
    #15
    Sevgili hocam,
    Hayvan sevginiz takdire şayan. Alkışlıyorum sizi.

    "üçretli" değil de ücretsiz sahiplenin lütfen.

    Yunus Günçe - Ç ile.. ( Survivor hatırası)
  • 29-08-2018, 00:11:45
    #16
    Beagle var elimde. Yavrulayınca düşünür müsünüz?
  • 29-08-2018, 00:15:42
    #17
    emreires adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beagle var elimde. Yavrulayınca düşünür müsünüz?
    Tabikii hocam, sevdiğim bir cins. Üçretlimi üçretsizmi sahiplendiriceksiniz bilgi verirmisiniz.
  • 29-08-2018, 00:16:22
    #18
    Giderimi karşılasam yeter Yavrulayınca dönüş yapabilirim isterseniz daha küçük elimde ki. Numara bırakın pm'den.