alfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir havyan sahibi olarak size tavsiyem barınaklara gitmeden hayvan almayın. Çok güzel canlar var orada. Ben size satın almayın demiyeceğim ama lütfen barınaklara gidin bir bakın. Çok büyük bir sorumluluk hayvan almak. Üniversite öğrencisiyseniz çok seyahet ediyorsanız bunun vebaline girmeyin.
Hocam barınağa gidip baktım ancak yavru bir köpek bulamadım ya çok küçükler yada büyükler. Satın alma taraftarı değilim, iyi bir hayvan sahibi çıkıp üçretsiz sahiplendirmek istiyorum derse ilk ona yöneleceğim.
Üçretli alma meselesi son ihtimal oda mecburiyetten maalesef. Yorumunuz için teşekkür ederim.