YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir kere kedi beni çırmalamıştı o gün bu gündür kedileri sevemiyorum uzaktan seviyorum ama dokunamıyorum ama gerçekten güzel hayvanlar kediler..

Bir çıkar uğruna almıyorum hocam. Dost dedim adı üstünde değil mi.
dost most hocam kaz gelen yerden tavuğu esirgememek lazım
ne sevimli şey dediğinde sende çok sevimlisin :Pp dersin bizim arkadaş gibi