İlk olarak forumda canlı hayvan satışı yasak diye biliyorum.
Bu güzel bir düşünce umarım uzun süre güzel bir şekilde besler. Hayvanı gerçekten sahiplenirsiniz.
Çok istiyorum bende ama şuanda sürekli bir yerlere gittğim için zorlanacağımı tahmin ediyorum.
ama bunun yanında yaklaşık bir 3 yıl önce sahiplendiğim kedi , kedi sülalesine döndü ve hepsinide besledim. Şuanda 2 Yavru 1 Anne kedi beslemekteyim gercekten mükemmel bir terapi ve mutluluk.