THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak forumda canlı hayvan satışı yasak diye biliyorum.
Bu güzel bir düşünce umarım uzun süre güzel bir şekilde besler. Hayvanı gerçekten sahiplenirsiniz.
Çok istiyorum bende ama şuanda sürekli bir yerlere gittğim için zorlanacağımı tahmin ediyorum.
ama bunun yanında yaklaşık bir 3 yıl önce sahiplendiğim kedi , kedi sülalesine döndü ve hepsinide besledim. Şuanda 2 Yavru 1 Anne kedi beslemekteyim gercekten mükemmel bir terapi ve mutluluk.
Hocam bir kere kedi beni çırmalamıştı o gün bu gündür kedileri sevemiyorum uzaktan seviyorum ama dokunamıyorum ama gerçekten güzel hayvanlar kediler..
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam köpekle çok kızda ayarlarsınız sevimli bir şey olursa
Bir çıkar uğruna almıyorum hocam. Dost dedim adı üstünde değil mi.