• 26-08-2018, 17:00:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nasip olursa yakın zamanda yeni bir işletme açıyorum. Herkesin ağzında bir İŞKUR muhabbetidir gidiyor. Eleman çalıştırmada İŞKUR'un nasıl bir desteği var ? (Maaş, sigorta primi vb.)

    Ayrıca mesela elemanı onlar mı gönderiyor, bizim seçme şansımız var mı ? (Cinsiyet, yaş, nitelikleri vs.)

    Önümüzdeki hafta İŞKUR'a gideceğim. Belki püf noktaları vardır, bir sorayım dedim
  • 26-08-2018, 17:02:40
    #2
    Hayırlı olsun.Sektör nedir
  • 26-08-2018, 17:03:13
    #3
    takip
  • 26-08-2018, 17:07:02
    #4
    Hayırlı olsun, takipteyim.
  • 26-08-2018, 17:07:39
    #5
    Hayırlı olsun, bilişim sektörüyle mi alakalı açacağınız işletme ?
  • 26-08-2018, 17:12:50
    #6
    6 aylik yada 12 aylik sigorta + maaş karşılıyordu sanırım.
  • 26-08-2018, 17:13:07
    #7
    Benim bildiğim en az 1 normal sigortalı çalışanın olduktan sonra işe başlangıç programı altında eleman gönderiyorlar normalde ne iş yapacaksa ona uygun olarak yönlendiriyorlar tabiki karşılıklı anlaşma sonucu işe başlanabiliyor. bazı mesleklerde minimum destek 6 ay sadece ssk ödüyorsunuz sonrasında bazı meslek gruplarında süre uzatılabiliyor diye biliyorum.
  • 26-08-2018, 17:13:21
    #8
    Hayırlısı olsun
    Bahsettiğiniz program iep programı
    Maaş ödemesi işkur yapıyor birde kaza sigortası ödüyor
    Belli bir süre sonra örnek 6 aydan sonra kadrolu eleman oluyor işçi
    İlgili bir doküman
    http://www.konyadayatirim.gov.tr/images/dosya/%25C4%25B0%25C5%259Fba%25C5%259F%25C4%25B1%2520E%2 5C4%259Fitim%2520Program%25C4%25B1.pdf&ved=2ahUKEw in05Cb84rdAhWIFCwKHdYaDksQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw1 TbVCvbKJ8YXsanLWP5xo4
  • 26-08-2018, 17:13:49
    #9
    Bildiğim kadarıyla İŞKUR'dan destek almak için yanınızda en az 2 tane sigortalı eleman çalışmalı. Benimde ilgim var bu konuya, destek almayı planlıyorum. Daha iyi bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.
    • SLiM_BoY
    SLiM_BoY bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.