Konu
İŞKUR'dan eleman çalıştırmak (İŞKUR desteği) ?
26-08-2018, 17:13:21
#8
TRSapphire
Hayırlısı olsun
Bahsettiğiniz program iep programı
Maaş ödemesi işkur yapıyor birde kaza sigortası ödüyor
Belli bir süre sonra örnek 6 aydan sonra kadrolu eleman oluyor işçi
İlgili bir doküman
http://www.konyadayatirim.gov.tr/images/dosya/%25C4%25B0%25C5%259Fba%25C5%259F%25C4%25B1%2520E%2 5C4%259Fitim%2520Program%25C4%25B1.pdf&ved=2ahUKEw in05Cb84rdAhWIFCwKHdYaDksQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw1 TbVCvbKJ8YXsanLWP5xo4