Bildiğim kadarıyla İŞKUR'dan destek almak için yanınızda en az 2 tane sigortalı eleman çalışmalı. Benimde ilgim var bu konuya, destek almayı planlıyorum. Daha iyi bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim.