Nasip olursa yakın zamanda yeni bir işletme açıyorum. Herkesin ağzında bir İŞKUR muhabbetidir gidiyor. Eleman çalıştırmada İŞKUR'un nasıl bir desteği var ? (Maaş, sigorta primi vb.)
Ayrıca mesela elemanı onlar mı gönderiyor, bizim seçme şansımız var mı ? (Cinsiyet, yaş, nitelikleri vs.)
Önümüzdeki hafta İŞKUR'a gideceğim. Belki püf noktaları vardır, bir sorayım dedim