Benim bildiğim en az 1 normal sigortalı çalışanın olduktan sonra işe başlangıç programı altında eleman gönderiyorlar normalde ne iş yapacaksa ona uygun olarak yönlendiriyorlar tabiki karşılıklı anlaşma sonucu işe başlanabiliyor. bazı mesleklerde minimum destek 6 ay sadece ssk ödüyorsunuz sonrasında bazı meslek gruplarında süre uzatılabiliyor diye biliyorum.