• 20-08-2018, 22:23:30
    #19
    barzo1071 takıma katıldım selamlar
  • 21-08-2018, 00:41:56
    #20
    halitc94 olarak katıldım.
  • 21-08-2018, 04:18:09
    #21
    ufukdumi kullanici adim.
  • 21-08-2018, 14:11:02
    #22
    Administrator
    Arkadaşları bekliyoruz bende takımdayım süprizlerde olacak ileride.
  • 21-08-2018, 14:14:24
    #23
    zaferx84 olarak katıldım.
  • 21-08-2018, 14:38:33
    #24
    Telefonu sıfırlayınca. Hesabınıza giriş yapamayacak. Attığınız maillere cevap dahi alamayacaksınız
  • 21-08-2018, 14:50:34
    #25
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS:GO için yeterli kişi çıkarsa 5'erlikten tunruva düzenlesek fena olmaz mı ?
    Mükemmel olur Seve seve katılırım.
  • 21-08-2018, 15:42:18
    #26
    Oyun pay to win diyorlar, bağlantı sorunu var ve eşleştirme sistemi çok kötü diyorlar.
  • 21-08-2018, 16:48:22
    #27
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun pay to win diyorlar, bağlantı sorunu var ve eşleştirme sistemi çok kötü diyorlar.
    Pay to Win kesinlikle var. Parayı veriyorsun tonla özellik alıyorsun, herşeyi geçtim büyük karakter alıyorsun şapka falan giydiriyorsun kale kadar zaten, rakibin isterse ıkınsın yine de seni geçip gol atamıyor.