selamlar
R10net Takımı Kuruldu - Kafa Topu 2
39
●1.926
- 21-08-2018, 14:11:02AdministratorArkadaşları bekliyoruz bende takımdayım
süprizlerde olacak ileride.
- 21-08-2018, 14:50:34Mükemmel olurStein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seve seve katılırım.
- 21-08-2018, 16:48:22Pay to Win kesinlikle var. Parayı veriyorsun tonla özellik alıyorsun, herşeyi geçtim büyük karakter alıyorsun şapka falan giydiriyorsun kale kadar zaten, rakibin isterse ıkınsın yine de seni geçip gol atamıyor.FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle