• 21-08-2018, 19:51:51
    #28
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Kafa topu 2 oynayan, oynamak isteyen herkesi kafa topu 2 takımımıza bekliyoruz.

    R10net takım adından katılabilirsiniz, sürprizler gelecek..
    Takım dolu görünüyor.
  • 21-08-2018, 21:17:12
    #29
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pay to Win kesinlikle var. Parayı veriyorsun tonla özellik alıyorsun, herşeyi geçtim büyük karakter alıyorsun şapka falan giydiriyorsun kale kadar zaten, rakibin isterse ıkınsın yine de seni geçip gol atamıyor.
    Aynen öyle. öyle karekter çıkıyor ki karşına ne kadar iyi oynarsan oyna yapcak bişe kalmıyor. biraz direniyorsan sonra maç kopuyor
  • 22-08-2018, 01:06:33
    #30
    aykutylmz online olan varsa atalım bir kaç el
  • 22-08-2018, 10:43:38
    #31
    Administrator
    Gençler takım doldu katılmak isteyenler varsa bana yazsınlar iyi bir takım olabilmek için seviye yüksek kişiler gerekiyor.
  • 22-08-2018, 16:23:44
    #32
    vodkakarpuz01 olarak katıldım
  • 29-08-2018, 13:38:09
    #33
    Takıma katkı sağlamayan 15 kişi çıkarıldı. Takıma katkı sağlayacak 15 kişi bekliyoruz.
  • 29-08-2018, 14:03:55
    #34
    Çankırıspor Olarak Katıldım
  • 29-08-2018, 15:34:23
    #35
    zartingen olarak geldim gorelim bakalım takımı 😂
  • 29-08-2018, 20:28:50
    #36
    yeni gelen arkadaşlar oldukça iyi, sadece 7 kişi kaldı.