Bir hafta kadar durmadan oynadıktan sonra, acaip sürekli zıplayan, her gol atınca "öğren de gel" diyen ve muhtemelen 10 liralık harçlığını oyuna yatırıp izbandut gibi karakterle benim çeyrek parmak karakterime kale gibi gerilen insanlar sonucu sinir krizleri geçirmenin ardından kızılay'da gezerken köşede 7 ila 10 yaşları arasında bir çocuğun bunu oynadığını görüp hakemin "durmadan zıplıyor" sözünü duyunca bıraktığım oyun.