• 20-08-2018, 20:00:45
    #10
    Gold üye
    orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rez Katılırım
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS:GO için yeterli kişi çıkarsa 5'erlikten tunruva düzenlesek fena olmaz mı ?
    Bende gelirim.
  • 20-08-2018, 20:00:51
    #11
    mesajım bulunsun, müsait bir ara gireceğim
  • 20-08-2018, 20:01:23
    #12
    Bir hafta kadar durmadan oynadıktan sonra, acaip sürekli zıplayan, her gol atınca "öğren de gel" diyen ve muhtemelen 10 liralık harçlığını oyuna yatırıp izbandut gibi karakterle benim çeyrek parmak karakterime kale gibi gerilen insanlar sonucu sinir krizleri geçirmenin ardından kızılay'da gezerken köşede 7 ila 10 yaşları arasında bir çocuğun bunu oynadığını görüp hakemin "durmadan zıplıyor" sözünü duyunca bıraktığım oyun.
  • 20-08-2018, 20:07:04
    #13
    Kategori Moderatörü
    Katıldım
  • 20-08-2018, 20:10:29
    #14
    @caliente; topla oynamayı seversin kafa topu2 katılak bizde
  • 20-08-2018, 20:52:21
    #15
    engineersafa olarak katıldım
  • 20-08-2018, 21:59:23
    #16
    katıldım
  • 20-08-2018, 22:00:57
    #17
    güzel oyun
  • 20-08-2018, 22:12:38
    #18
    katıldım