R10net Takımı Kuruldu - Kafa Topu 2 - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10net Takımı Kuruldu - Kafa Topu 2
39
●
1.926
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10net Takımı Kuruldu - Kafa Topu 2
1
2
3
4
5
30-08-2018, 00:56:33
#37
Coşkun Çetin
Administrator
Evet
katkı sağlayacaklar gelsin sadece. Beni 3 maç üst üste yenene modluk veriyorum
07-05-2025, 14:48:41
#38
NeonMedia
Benimde yıllanmış hesap var son seviyedeyim ve epey karakter'ler açık ilgi duyan olursa satış yapabilirim.
07-05-2025, 17:31:47
#39
Misafir
Erdem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Kafa topu 2 oynayan, oynamak isteyen herkesi kafa topu 2 takımımıza bekliyoruz.
R10net
takım adından katılabilirsiniz, sürprizler gelecek..
Erdem hayırdır
07-05-2025, 23:12:03
#40
HİS
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet
katkı sağlayacaklar gelsin sadece. Beni 3 maç üst üste yenene modluk veriyorum
Teklif hala geçerli mi abi
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler