FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun pay to win diyorlar, bağlantı sorunu var ve eşleştirme sistemi çok kötü diyorlar.
Pay to Win kesinlikle var. Parayı veriyorsun tonla özellik alıyorsun, herşeyi geçtim büyük karakter alıyorsun şapka falan giydiriyorsun kale kadar zaten, rakibin isterse ıkınsın yine de seni geçip gol atamıyor.