• 07-06-2018, 01:28:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba belki bilirsiniz aşağı yukarı 1 hafta önce bir konu açmıştım merak edenler için BUYRUN KONU . evet sonuç olarak kızla konuşsamda artık aramızda arkadaşlık dahi olmadığını söyledi bende o zaman yolları ayıralım dedim ve heryerden engelledim. (çok çocukca biliyorum) ama onu düşünmeden yapamıyordum ve sürekli bana dediği o cümle aklımda dönüyordu ARKADAŞLIĞIMIZ SANA YETMİYOR MU ? bu cümleyi aralıksız 2-3 gündür sürekli düşünüyorum. herneyse konu bu değil.

    Sizin güzel anılarınız varsa bir iş komik bir şey veya herhangi bir cümle üşenmeden yazın. kafa dağıtmak için ine dönüp dolaşıp r10 buldum.
  • 07-06-2018, 01:34:01
    #2
    Konuyu buraya açmakla ne kadar doğru ettin bilmiyorum ama r10'da son zamanlarda çok boş adam doldu, aptal aptal yorum yazıp da canını iyice sıkabilirler.Şimdiden hazır ol.
  • 07-06-2018, 01:35:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu buraya açmakla ne kadar doğru ettin bilmiyorum ama r10'da son zamanlarda çok boş adam doldu, aptal aptal yorum yazıp da canını iyice sıkabilirler.Şimdiden hazır ol.
    aptal aptal yorum yapacaklar da yaptın hocam benim moralimi daha çok bozamazlar emin olun.
  • 07-06-2018, 01:38:01
    #4
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba belki bilirsiniz aşağı yukarı 1 hafta önce bir konu açmıştım merak edenler için BUYRUN KONU . evet sonuç olarak kızla konuşsamda artık aramızda arkadaşlık dahi olmadığını söyledi bende o zaman yolları ayıralım dedim ve heryerden engelledim. (çok çocukca biliyorum) ama onu düşünmeden yapamıyordum ve sürekli bana dediği o cümle aklımda dönüyordu ARKADAŞLIĞIMIZ SANA YETMİYOR MU ? bu cümleyi aralıksız 2-3 gündür sürekli düşünüyorum. herneyse konu bu değil.

    Sizin güzel anılarınız varsa bir iş komik bir şey veya herhangi bir cümle üşenmeden yazın. kafa dağıtmak için ine dönüp dolaşıp r10 buldum.
    Kardeşim buyur izle;


    https://www.youtube.com/watch?v=2q2a6hGVeuo
  • 07-06-2018, 01:40:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açtım arka planda dinliyorum
  • 07-06-2018, 01:41:44
    #6
    "Olmuyorsa olmuyordur, vardir Allah'ın bir bildiği. İsyan etme sakın, sonra anlarsın, senin icin yapılan iyiliği." Hz. Muhammed(s.a.v)

    Benim uzun süren bir ilişkim herşey yolunda giderken bir anda bozuldu, kıskançlıklar başladı ilişkim bitti. Aradan zaman geçti, ummadığım bir anda biriyle tanıştım bana çok iyi gelmeye başladı birbirimizin dostu olduk ve evlilik niyetimiz var ilerleyen zamanlarda. Emin olun herşey düzelecektir, mutlu günler sizi bekliyor.
  • 07-06-2018, 01:43:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Olmuyorsa olmuyordur, vardir Allah'ın bir bildiği. İsyan etme sakın, sonra anlarsın, senin icin yapılan iyiliği." Hz. Muhammed(s.a.v)

    Benim uzun süren bir ilişkim herşey yolunda giderken bir anda bozuldu, kıskançlıklar başladı ilişkim bitti. Aradan zaman geçti, ummadığım bir anda biriyle tanıştım bana çok iyi gelmeye başladı birbirimizin dostu olduk ve evlilik niyetimiz var ilerleyen zamanlarda. Emin olun herşey düzelecektir, mutlu günler sizi bekliyor.
    inşallah hocam. bir kısmeti vardir belkide belkide bizim için en iyisi budur



    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kizi bırakayım ya amerikan robotları takla atıp beni üldürmeye gelecek
    şaka biryana adam gerçekten çok doğru konuşuyor.
  • 07-06-2018, 03:01:56
    #8
    Hocam laiklik elden gidiyeah videosunu açın tekrar tekrar izleyin
  • 07-06-2018, 03:18:03
    #9
    Valla kendimden örnek vereyim falan dedim yaklaşık 2 sayfa yazı yazdım inanırmısın aklıma birşey geldi ve kısa kesmek için ctrla-a delete yaptım.

    Tek bir soru sor kendine hayatımın kadınları arasına girebilir mi ? Elim kanasa dünya yıkılmış gibi olur mu (annen gibi), birisi beni üzse oturur oda üzülür mü(kız kardeşin yada ablan gibi). Bunları bu kız ilerleyen zamanda yapacak mı ? Yapabilir mi ? Bence başlangıcında bu cümleyi kuran kişi bu işin sonu gelse bile bunların yanına yaklaşamaz. Buda demek oluyor ki hayatın boyunca ona "kadınım" demene zaten layık olamayacaktı.

    Değer mi vermek istiyorsun birine yada mutlu olmak mı istiyorsun, koş ailene sarıl gerisi hikaye.

    Günü gelip kadınım demeye layık olacak bir bayan karşına çıktığı zaman o zaten kendi belli edecek ve tüm bu yaşadıklarına dönüp g.tünle gülmeni sağlayacak. Yanındayız kardeş üzme kendini...