merhaba belki bilirsiniz aşağı yukarı 1 hafta önce bir konu açmıştım merak edenler için
BUYRUN KONU . evet sonuç olarak kızla konuşsamda artık aramızda arkadaşlık dahi olmadığını söyledi bende o zaman yolları ayıralım dedim ve heryerden engelledim. (çok çocukca biliyorum) ama onu düşünmeden yapamıyordum ve sürekli bana dediği o cümle aklımda dönüyordu ARKADAŞLIĞIMIZ SANA YETMİYOR MU ? bu cümleyi aralıksız 2-3 gündür sürekli düşünüyorum. herneyse konu bu değil.
Sizin güzel anılarınız varsa bir iş komik bir şey veya herhangi bir cümle üşenmeden yazın. kafa dağıtmak için ine dönüp dolaşıp r10 buldum.