Valla kendimden örnek vereyim falan dedim yaklaşık 2 sayfa yazı yazdım inanırmısın aklıma birşey geldi ve kısa kesmek için ctrla-a delete yaptım.
Tek bir soru sor kendine hayatımın kadınları arasına girebilir mi ? Elim kanasa dünya yıkılmış gibi olur mu (annen gibi), birisi beni üzse oturur oda üzülür mü(kız kardeşin yada ablan gibi). Bunları bu kız ilerleyen zamanda yapacak mı ? Yapabilir mi ? Bence başlangıcında bu cümleyi kuran kişi bu işin sonu gelse bile bunların yanına yaklaşamaz. Buda demek oluyor ki hayatın boyunca ona "kadınım" demene zaten layık olamayacaktı.
Değer mi vermek istiyorsun birine yada mutlu olmak mı istiyorsun, koş ailene sarıl gerisi hikaye.
Günü gelip kadınım demeye layık olacak bir bayan karşına çıktığı zaman o zaten kendi belli edecek ve tüm bu yaşadıklarına dönüp g.tünle gülmeni sağlayacak. Yanındayız kardeş üzme kendini...