Konu
hep üzülecek miyiz, mutlu olalım azcık
07-06-2018, 01:34:01
#2
Kirkhammett
Konuyu buraya açmakla ne kadar doğru ettin bilmiyorum ama r10'da son zamanlarda çok boş adam doldu, aptal aptal yorum yazıp da canını iyice sıkabilirler.Şimdiden hazır ol.