Kirkhammett adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu buraya açmakla ne kadar doğru ettin bilmiyorum ama r10'da son zamanlarda çok boş adam doldu, aptal aptal yorum yazıp da canını iyice sıkabilirler.Şimdiden hazır ol.
aptal aptal yorum yapacaklar da yaptın hocam benim moralimi daha çok bozamazlar emin olun.