Merhabalar,
Arkadaşlar faturasız hat kullanıyorum. Babamdan 30 tl göndermesini istedim. Kredi kartıyla site üzerinden 30 TL'yi farklı bir numaraya göndermiş. Geri iadesi mümkün mü ? Vodafone'u arayamıyorum TL yok.
Yanlış TL Gönderimi ve İadesi - Vodafone -
9
●6.577
- 02-06-2018, 16:35:17Üyeliği durduruldu
- 02-06-2018, 16:37:20Özellikle tekrar tekrar soruluyor yükleme yaparken "bak bu numaraya gönderiyorsun, bak kardeşim dikkat et ne olur ne olmaz vs." Bankalarda havale eft yaparken bile hata yaptığınızda o hesaptan alıp size yatırmıyorlar, ancak kullanıcı izin verirse size para geçiş yapabilir diyorlar. muhtemelen size de bu şekilde bir yanıt vereceklerdir. Önerim peşine düşerek vakit kaybetmemeniz.
- 02-06-2018, 16:39:24Üyeliği durdurulduGeri iadesinin mümkün olduğunu zannetmiyorum, tek yöntem bankadan parayı geri çekmeniz halinde operatör gönderilen hattan parayı geri alacaktır. Fakat bunun içinde bankaya geçerli bir sebep sunmalısınız kart çalındı, işlemi ben yapmadım vs. Bu durumda uzun süren bir süreç diye biliyorum banka inceleme yapacak falan.
- 02-06-2018, 16:41:12Üyeliği durdurulduHocam babamın böyle bir hata yapabileceğini düşünmedim. Gözlerinde biraz sıkıntı var. Hep ben yüklüyordum, dışarda bittiğinden de ona söylemek zorunda kaldımYucelYenidoganX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi
Bende güle güle kullanın paranız olduğunda gönderirsiniz dedim. Ne diyeyim başka
Hata tamamen bizde.
- 02-06-2018, 16:50:24Üyeliği durdurulduAdam 10 TL'sini göndereyim dedi. Tamam gönder dedim. 16 TL olması gerekiyormuş içinde dedi. Maddi sıkıntılarım var gönderemezsem helal et hakkını dedi. Helal olsun kardeş yapacak birşey yok dedim. Ramazan günü sadakamız olsun. Helal ettim.webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2018, 17:15:18Adamın kısmeti miydi acabaangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
?
- 02-06-2018, 17:31:08Üyeliği durdurulduBence de öyle.Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2018, 10:35:58gönderdiğiniz numarayı görebiliyorsanız eğer iletişime geçip rica edebilirsiniz geri göndermesi için 2 kez bana yanlışıkla TL yükleme yapmışlardı iletişime geçtiklerinde geri iade etmiştim TL transferi ile
üstteki yorumunuzu yeni gördüm geçmiş olsun hocam
Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi