• 02-06-2018, 16:35:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Arkadaşlar faturasız hat kullanıyorum. Babamdan 30 tl göndermesini istedim. Kredi kartıyla site üzerinden 30 TL'yi farklı bir numaraya göndermiş. Geri iadesi mümkün mü ? Vodafone'u arayamıyorum TL yok.
  • 02-06-2018, 16:37:20
    #2
    Özellikle tekrar tekrar soruluyor yükleme yaparken "bak bu numaraya gönderiyorsun, bak kardeşim dikkat et ne olur ne olmaz vs." Bankalarda havale eft yaparken bile hata yaptığınızda o hesaptan alıp size yatırmıyorlar, ancak kullanıcı izin verirse size para geçiş yapabilir diyorlar. muhtemelen size de bu şekilde bir yanıt vereceklerdir. Önerim peşine düşerek vakit kaybetmemeniz.
  • 02-06-2018, 16:39:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geri iadesinin mümkün olduğunu zannetmiyorum, tek yöntem bankadan parayı geri çekmeniz halinde operatör gönderilen hattan parayı geri alacaktır. Fakat bunun içinde bankaya geçerli bir sebep sunmalısınız kart çalındı, işlemi ben yapmadım vs. Bu durumda uzun süren bir süreç diye biliyorum banka inceleme yapacak falan.
  • 02-06-2018, 16:41:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    YucelYenidoganX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle tekrar tekrar soruluyor yükleme yaparken "bak bu numaraya gönderiyorsun, bak kardeşim dikkat et ne olur ne olmaz vs." Bankalarda havale eft yaparken bile hata yaptığınızda o hesaptan alıp size yatırmıyorlar, ancak kullanıcı izin verirse size para geçiş yapabilir diyorlar. muhtemelen size de bu şekilde bir yanıt vereceklerdir. Önerim peşine düşerek vakit kaybetmemeniz.
    Hocam babamın böyle bir hata yapabileceğini düşünmedim. Gözlerinde biraz sıkıntı var. Hep ben yüklüyordum, dışarda bittiğinden de ona söylemek zorunda kaldım Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi Bende güle güle kullanın paranız olduğunda gönderirsiniz dedim. Ne diyeyim başka Hata tamamen bizde.
  • 02-06-2018, 16:47:26
    #5
    hocam kısa süre önce başıma geldi iadesi maalesef yok hiç bir şekilde kabul etmiyorlar geçmiş olsun diyelim
  • 02-06-2018, 16:50:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kısa süre önce başıma geldi iadesi maalesef yok hiç bir şekilde kabul etmiyorlar geçmiş olsun diyelim
    Adam 10 TL'sini göndereyim dedi. Tamam gönder dedim. 16 TL olması gerekiyormuş içinde dedi. Maddi sıkıntılarım var gönderemezsem helal et hakkını dedi. Helal olsun kardeş yapacak birşey yok dedim. Ramazan günü sadakamız olsun. Helal ettim.
  • 02-06-2018, 17:15:18
    #7
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam babamın böyle bir hata yapabileceğini düşünmedim. Gözlerinde biraz sıkıntı var. Hep ben yüklüyordum, dışarda bittiğinden de ona söylemek zorunda kaldım Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi Bende güle güle kullanın paranız olduğunda gönderirsiniz dedim. Ne diyeyim başka Hata tamamen bizde.
    Adamın kısmeti miydi acaba ?
  • 02-06-2018, 17:31:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın kısmeti miydi acaba ?
    Bence de öyle.
  • 03-06-2018, 10:35:58
    #9
    gönderdiğiniz numarayı görebiliyorsanız eğer iletişime geçip rica edebilirsiniz geri göndermesi için 2 kez bana yanlışıkla TL yükleme yapmışlardı iletişime geçtiklerinde geri iade etmiştim TL transferi ile

    üstteki yorumunuzu yeni gördüm geçmiş olsun hocam