angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam babamın böyle bir hata yapabileceğini düşünmedim. Gözlerinde biraz sıkıntı var. Hep ben yüklüyordum, dışarda bittiğinden de ona söylemek zorunda kaldım Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi Bende güle güle kullanın paranız olduğunda gönderirsiniz dedim. Ne diyeyim başka Hata tamamen bizde.
Adamın kısmeti miydi acaba ?