Özellikle tekrar tekrar soruluyor yükleme yaparken "bak bu numaraya gönderiyorsun, bak kardeşim dikkat et ne olur ne olmaz vs." Bankalarda havale eft yaparken bile hata yaptığınızda o hesaptan alıp size yatırmıyorlar, ancak kullanıcı izin verirse size para geçiş yapabilir diyorlar. muhtemelen size de bu şekilde bir yanıt vereceklerdir. Önerim peşine düşerek vakit kaybetmemeniz.
Hocam babamın böyle bir hata yapabileceğini düşünmedim. Gözlerinde biraz sıkıntı var. Hep ben yüklüyordum, dışarda bittiğinden de ona söylemek zorunda kaldım

Adama mesaj attım. Maddi durumum iyi olmadığından tl yükleyemiyordum, tl gelince paket yenilenmiş ve 12 tl kalmış dedi. Nasıl gönderilir söyleyin göndereyim 12 TL'nizi dedi

Bende güle güle kullanın paranız olduğunda gönderirsiniz dedim. Ne diyeyim başka

Hata tamamen bizde.