webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kısa süre önce başıma geldi iadesi maalesef yok hiç bir şekilde kabul etmiyorlar geçmiş olsun diyelim
Adam 10 TL'sini göndereyim dedi. Tamam gönder dedim. 16 TL olması gerekiyormuş içinde dedi. Maddi sıkıntılarım var gönderemezsem helal et hakkını dedi. Helal olsun kardeş yapacak birşey yok dedim. Ramazan günü sadakamız olsun. Helal ettim.