Merhabalar,
Arkadaşlar faturasız hat kullanıyorum. Babamdan 30 tl göndermesini istedim. Kredi kartıyla site üzerinden 30 TL'yi farklı bir numaraya göndermiş. Geri iadesi mümkün mü ? Vodafone'u arayamıyorum TL yok.