• 31-05-2018, 15:53:32
    #10
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiyorum hocam, hayırlısı artık
    yani şöyle, şimdi bir insan duygu beslemediği halde birini kıskanıyorsa bu iç meseledir. Ego ya da doyumsuzluk gibi gibi. Ama bunlar uzak ihtimaller tabii, bence hoşlanıyor yani. düğünü doların düşük olduğu zaman yap pls
    • huseyin0053
    huseyin0053 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-05-2018, 15:53:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstediğini yap.

    olursa tadını çıkar
    olmazsa olmaz ama ilerde anı olur tecrübe olur.


    bir şey kaybetmezsin devam
  • 31-05-2018, 15:58:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çeyrek asırlık yaşantımda öğrendiğim tek şey kızlar cesur net kem küm yapmayn erkeklere daha ilgililer arkadaş aracılığı ile söylemek veya başkasına söyletmek kıskandırmak özellikle gereksiz aynı şekil o sizi kıskandırsa ne hissedersiniz önce bunu düşünün bence bir kahve daveti eşliğinde güzel bir konuşma yaparak neticeye varabilirsiniz şansınız bol olsun umarım hayırlısı olur
  • 31-05-2018, 16:01:01
    #13
    MuratLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çeyrek asırlık yaşantımda öğrendiğim tek şey kızlar cesur net kem küm yapmayn erkeklere daha ilgililer arkadaş aracılığı ile söylemek veya başkasına söyletmek kıskandırmak özellikle gereksiz aynı şekil o sizi kıskandırsa ne hissedersiniz önce bunu düşünün bence bir kahve daveti eşliğinde güzel bir konuşma yaparak neticeye varabilirsiniz şansınız bol olsun umarım hayırlısı olur
    bu öğütü zamanında 5-8 yıl önce bana veren olsaydı diye geçirdim içimden
  • 31-05-2018, 16:07:32
    #14
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba yaklaşık 1 senedir kıza ilgi duyuyorum ama içimde kapanık birisi olduğum için gidip kıza açılamamıştım taki 2-3 ay öncesine kadar. ortak arkadaş vasıtası ile ondan hoşlandığımı söylemesini istedim. Söyledi o da kız beni reddetmedi ama evet de demedi o zamandan bu zamana fazla konuşmuyoruz ama geçen gün 3-4 kişilik bir gurupta beraber iftar yemeği yaptık ve o akşam çok yakınlaştık. sonra ortak arkadaşımız geldi (kız) yine yanıma ve onu kıskandırmak için geldiğini söyledi. dedim ne alaka beni sevmeyen biri neden beni kıskansın ki dedim. o da bende bilmiyorum ama senin yanına kim gelse çok fazla kıskanıyormuş bende o zaman benden hoşlanıyor dedim. o konuyu bilmiyorum dedi.

    Özetle kız acaba benden hoşlanıyor mu ?
    acaba kıskandırmaya devam mı etsem

    Edit: bu olaydan sonra rüyamda o kız ile el ele tutuşurken gördüm
    kiskandirmak cozum mu sence bir olur iki olur sonra şutlar seni
  • 31-05-2018, 16:17:25
    #15
    Hiç kendini üzme. Git direk hislerini açıkla. %90 başarıya ulaşırsın. %10 luk kısıma girersende üzülme sıradaki gelsin.
  • 31-05-2018, 16:32:26
    #16
    Özgüven şart.
    Aracı kullanmayın, ne varsa kendiniz söyleyin hocam.
    Ya evet ya hayır. Olmazsa kaybetcek birşeyiniz yok. Çünkü insan kendisinin olmayan birşeyi kaybedemez.
  • 31-05-2018, 16:38:46
    #17
    En kısa zamanda kıza açıl. Ama araya birini sokma git kendin konuş. En güzeli bu olur
  • 31-05-2018, 16:45:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    MuratLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çeyrek asırlık yaşantımda öğrendiğim tek şey kızlar cesur net kem küm yapmayn erkeklere daha ilgililer arkadaş aracılığı ile söylemek veya başkasına söyletmek kıskandırmak özellikle gereksiz aynı şekil o sizi kıskandırsa ne hissedersiniz önce bunu düşünün bence bir kahve daveti eşliğinde güzel bir konuşma yaparak neticeye varabilirsiniz şansınız bol olsun umarım hayırlısı olur
    Baklım hocam inşallah

    Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğini yap.

    olursa tadını çıkar
    olmazsa olmaz ama ilerde anı olur tecrübe olur.


    bir şey kaybetmezsin devam
    Aynen hocam bakalım
    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kendini üzme. Git direk hislerini açıkla. %90 başarıya ulaşırsın. %10 luk kısıma girersende üzülme sıradaki gelsin.
    zaten açılmış gibiydim kıza reddedilmiş gibi oldum çok zorlayıp da kızı hepten soğutmak istemem
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgüven şart.
    Aracı kullanmayın, ne varsa kendiniz söyleyin hocam.
    Ya evet ya hayır. Olmazsa kaybetcek birşeyiniz yok. Çünkü insan kendisinin olmayan birşeyi kaybedemez.
    aynen hocam sonunda o olacak galiba
    sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda kıza açıl. Ama araya birini sokma git kendin konuş. En güzeli bu olur
    sonu öyle olacak bakalım. hayırlısı