çeyrek asırlık yaşantımda öğrendiğim tek şey kızlar cesur net kem küm yapmayn erkeklere daha ilgililer arkadaş aracılığı ile söylemek veya başkasına söyletmek kıskandırmak özellikle gereksiz aynı şekil o sizi kıskandırsa ne hissedersiniz önce bunu düşünün bence bir kahve daveti eşliğinde güzel bir konuşma yaparak neticeye varabilirsiniz şansınız bol olsun umarım hayırlısı olur
bu öğütü zamanında 5-8 yıl önce bana veren olsaydı diye geçirdim içimden