• 31-05-2018, 20:30:55
    #28
    Görünen o ki yaşınız henüz daha çok ama çok genç. Varsa bir yanlışım düzeltin.

    Bu yaşlarda 15-16-17 genelde ilişkilerde bir utanç olur ve insanlar birbirlerini sevseler dahi bu sevgiler geçicidir. Siz mesaj atmakla, aramakla, onla bunla sadece sanalda sevgili olursunuz, ama yüzyüze konuştuğunuzda gerçek sevgili olup olmayacak olduğunuzu anlayabilir ve ilişkiye bu sayede devam edebilirsiniz.

    Tabii gidip ''ben seni seviyorum, gel benimle çık'' demeyin, ''hoşlanıyorum, ama sen istemiyorsan bende vazgeçerim'' şeklinde ifade etmek bu ilişkide daha iyi sonuçlar doğurabilir.
  • 31-05-2018, 20:31:33
    #29
    git yanina musaitseniz konusmak istiyorum diyerek sakin bir yere davet et ve konus
  • 01-06-2018, 03:03:23
    #30
    1- Kıskandırmak yerine aynı yöntem ile yanınızdaki bayana sempati, içten konuşmalar ve ortam arkadaşı olarak davranın.
    2- Aceleye getirmeyin geçte kalmayın.
    3- Aracı değilde yaklaşmalarda çok gönüllü değil hoşlanıyormuşsun gibi açıl.
  • 01-06-2018, 13:42:24
    #31
    Seviyorsan Git Konuş Bence..
  • 01-06-2018, 13:46:47
    #32
    Durduğun kabahat....
  • 01-06-2018, 15:04:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    sonuç geldi arkadaşlar, merak edenler ilk posta baksın.
  • 01-06-2018, 15:12:34
    #34
    Duygu ve aşk zayıflıktır. Bir kızı, bir insanı elde etmek istiyorsanız duygularınıza göre değil mantığınıza, beyninize göre hareket edin, sonra kazandığınız kişiye aşık olursunuz.
  • 01-06-2018, 15:26:46
    #35
    Geçmiş olsun
  • 01-06-2018, 15:28:22
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    sağol, ama kendimi dünden daha rahat hissediyorum en azından. bakalım hayat devam ediyor.