Görünen o ki yaşınız henüz daha çok ama çok genç. Varsa bir yanlışım düzeltin.
Bu yaşlarda 15-16-17 genelde ilişkilerde bir utanç olur ve insanlar birbirlerini sevseler dahi bu sevgiler geçicidir. Siz mesaj atmakla, aramakla, onla bunla sadece sanalda sevgili olursunuz, ama yüzyüze konuştuğunuzda gerçek sevgili olup olmayacak olduğunuzu anlayabilir ve ilişkiye bu sayede devam edebilirsiniz.
Tabii gidip ''ben seni seviyorum, gel benimle çık'' demeyin, ''hoşlanıyorum, ama sen istemiyorsan bende vazgeçerim'' şeklinde ifade etmek bu ilişkide daha iyi sonuçlar doğurabilir.