• 31-05-2018, 17:24:46
    #19
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba yaklaşık 1 senedir kıza ilgi duyuyorum ama içimde kapanık birisi olduğum için gidip kıza açılamamıştım taki 2-3 ay öncesine kadar. ortak arkadaş vasıtası ile ondan hoşlandığımı söylemesini istedim. Söyledi o da kız beni reddetmedi ama evet de demedi o zamandan bu zamana fazla konuşmuyoruz ama geçen gün 3-4 kişilik bir gurupta beraber iftar yemeği yaptık ve o akşam çok yakınlaştık. sonra ortak arkadaşımız geldi (kız) yine yanıma ve onu kıskandırmak için geldiğini söyledi. dedim ne alaka beni sevmeyen biri neden beni kıskansın ki dedim. o da bende bilmiyorum ama senin yanına kim gelse çok fazla kıskanıyormuş bende o zaman benden hoşlanıyor dedim. o konuyu bilmiyorum dedi.

    Özetle kız acaba benden hoşlanıyor mu ?
    acaba kıskandırmaya devam mı etsem

    Edit: bu olaydan sonra rüyamda o kız ile el ele tutuşurken gördüm
    Ölüm var git söyle abi , ret yesen bile biz yine burdayız yalnız kalmazsın, sen anlatırsın biz dinleriz sabahlara kadar ...
  • 31-05-2018, 17:32:59
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ibrahim10live adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölüm var git söyle abi , ret yesen bile biz yine burdayız yalnız kalmazsın, sen anlatırsın biz dinleriz sabahlara kadar ...
    evet açılacağım kıza ama nasıl yapsam bilemiyorum. kızı 2 ay boyunca ne zaman bir yere çağırsam saçma saçma bahaneler ile gelemem diyordu.
  • 31-05-2018, 17:40:04
    #21
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet açılacağım kıza ama nasıl yapsam bilemiyorum. kızı 2 ay boyunca ne zaman bir yere çağırsam saçma saçma bahaneler ile gelemem diyordu.
    Abi gelmemesinin ardında illa bahane olacak değil , saçma gelebilir ama belki dışarı bile çıkamıyordur , sana güvenemiyordur belki de tam olarak . Hepsi ihtimal dahilinde , senin tek yapmak gereken onu karşına alıp kendini anlatman olur bence . Tabi burda benden büyükler tecrübeli olanlae vardır onların da yorumlarını dinle abi .
  • 31-05-2018, 18:04:24
    #22
    Böyle soru işaretleri ile hareket edileceğine gidip sormak en iyisi. Ben senden hoşlanıyorum bunu bil istedim de eğer olumluysa o da söyler olumsuzsa o yoluna sen yoluna.
  • 31-05-2018, 18:09:05
    #23
    seviyosan git konuş bence.

    der kaçarım.
  • 31-05-2018, 18:12:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    herkes git konuş demiş lakin keşke görundugu kadar kolay olsaydi.ama konusacagim kizla eninde sonunda
  • 31-05-2018, 18:14:13
    #25
    Üyeliği durduruldu
    İftara veya birşeyler içmeye davet et iletişim kur. Allah dil vermiş kendimizi ifade edebilelim diye Hızlı olmazsan hızlı olan başka biri çıkar bu işler çok beklemeye gelmez.
  • 31-05-2018, 18:19:39
    #26
    3 günlük dünya hocamçekinmeye ne gerek var. Git,senden hoşlandım de dal konuşmaya Emin ol hoşuna gider,oda hemen samimileşmeye başlar.
  • 31-05-2018, 18:23:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    iyi guzel de kizla bayadir mesajlasmiyorum duruk yere mesaj atip gel bulusalim mi diyeyim ?