huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet açılacağım kıza ama nasıl yapsam bilemiyorum. kızı 2 ay boyunca ne zaman bir yere çağırsam saçma saçma bahaneler ile gelemem diyordu.
Abi gelmemesinin ardında illa bahane olacak değil , saçma gelebilir ama belki dışarı bile çıkamıyordur , sana güvenemiyordur belki de tam olarak . Hepsi ihtimal dahilinde , senin tek yapmak gereken onu karşına alıp kendini anlatman olur bence . Tabi burda benden büyükler tecrübeli olanlae vardır onların da yorumlarını dinle abi .