MuratLoq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çeyrek asırlık yaşantımda öğrendiğim tek şey kızlar cesur net kem küm yapmayn erkeklere daha ilgililer arkadaş aracılığı ile söylemek veya başkasına söyletmek kıskandırmak özellikle gereksiz aynı şekil o sizi kıskandırsa ne hissedersiniz önce bunu düşünün bence bir kahve daveti eşliğinde güzel bir konuşma yaparak neticeye varabilirsiniz şansınız bol olsun umarım hayırlısı olur
Baklım hocam inşallah

Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğini yap.

olursa tadını çıkar
olmazsa olmaz ama ilerde anı olur tecrübe olur.


bir şey kaybetmezsin devam
Aynen hocam bakalım
cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kendini üzme. Git direk hislerini açıkla. %90 başarıya ulaşırsın. %10 luk kısıma girersende üzülme sıradaki gelsin.
zaten açılmış gibiydim kıza reddedilmiş gibi oldum çok zorlayıp da kızı hepten soğutmak istemem
Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özgüven şart.
Aracı kullanmayın, ne varsa kendiniz söyleyin hocam.
Ya evet ya hayır. Olmazsa kaybetcek birşeyiniz yok. Çünkü insan kendisinin olmayan birşeyi kaybedemez.
aynen hocam sonunda o olacak galiba
sanalyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa zamanda kıza açıl. Ama araya birini sokma git kendin konuş. En güzeli bu olur
sonu öyle olacak bakalım. hayırlısı