• 17-06-2008, 17:50:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, öss günü sabah sınavı son saniye yakaladım.Parasız şekilde yolda mahsur kaldım kimseye ulaşamadım.
    Sınav bitiminde Başkent üniversitesinden, Kızılay'a araç kaldırıyorlardı hemen koşup bindim.Cep telefonu getirmek yasak olduğu için aklımda var olan telefonların hepsine kızılay'da bir arkadaşın telefonundan çaktırmadan aradım ve mesaj attım ama ne kimse ip'ledi ne ciddiye alındık.
    ben de akşam 9 a kadar bekledim para istedim bankamatikten çekeriz hesabı...
    ama ne para geldi ne birşey.
    öyle mi öyle!
    bastım kızılay'dan sincan'a doğru yürümeye, tam 3.5 saat boyunca kesintisiz, duraksız ve arkama dönüp bakmadan yürüdüm.
    böyle adaletin, böyle dünyanın, böyle şanssızlığın, böyle bedeviliğin taaa
    olay kesinlikle gerçektir : )
    toplam 3 gündür zerre uyku uyumuyorum. bu gece de arkadaşlarda içtik yine uyuyamadım
  • 17-06-2008, 17:52:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, öss günü sabah sınavı son saniye yakaladım.Parasız şekilde yolda mahsur kaldım kimseye ulaşamadım.
    Sınav bitiminde Başkent üniversitesinden, Kızılay'a araç kaldırıyorlardı hemen koşup bindim.Cep telefonu getirmek yasak olduğu için aklımda var olan telefonların hepsine kızılay'da bir arkadaşın telefonundan çaktırmadan aradım ve mesaj attım ama ne kimse ip'ledi ne ciddiye alındık.
    ben de akşam 9 a kadar bekledim para istedim bankamatikten çekeriz hesabı...
    ama ne para geldi ne birşey.
    öyle mi öyle!
    bastım kızılay'dan sincan'a doğru yürümeye, tam 3.5 saat boyunca kesintisiz, duraksız ve arkama dönüp bakmadan yürüdüm.
    böyle adaletin, böyle dünyanın, böyle şanssızlığın, böyle bedeviliğin taaa
    olay kesinlikle gerçektir : )
    toplam 3 gündür zerre uyku uyumuyorum. bu gece de arkadaşlarda içtik yine uyuyamadım
    dostum kaçak trene binseydin ayaklarına yazık olmazdı
  • 17-06-2008, 17:53:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gangstarap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum kaçak trene binseydin ayaklarına yazık olmazdı
    abi otostop bile çekmedim gurur yaptık
    trende bir de yakalanmak var. tam rezalet olurdu hehe!
  • 17-06-2008, 17:54:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Milkelam misali koşsaydın, yol biterdi hemen
  • 17-06-2008, 17:55:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi otostop bile çekmedim gurur yaptık
    trende bir de yakalanmak var. tam rezalet olurdu hehe!

    trende ben bekciye sahte para yediriyordum yolda bulmuştuk 50 ytl yarısı yırtıkdı yemedi adam bizi polise şikayet etti banane abi dedim ben demirliklerin arasında buldum dedim gidin atan kişiyi alın felan neyse paçayı kurtardık bizimde paramız yokdu bakma işte yakalanırız rezil oluruz die buldğumuz parayı yedirmeye çalıştık biletçi tam yiyordu görevliler uyanık çıkdı
  • 17-06-2008, 17:56:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bizimde arkadaslar 40 kmlik uzaktaki bir ilceye 3 saatte varmıslar bisikletle ama onlarınki manyaklık
  • 17-06-2008, 18:03:41
    #7
    Parasızlığın yüzünden [ daha doğrusu ahmaklığımız ] yaklaşık 40 km yürümüştük lise çağında... yol paralarını yemiştik arkadaşın birinde otobüs kartı var diye. o elemanda ben tutmam yarın bana kalmaz demişti adam akıllı sopa atıp sonra akılsız başın cezasını ayaklar çeker hesabı başlamıştık yürümeye... tabi eve girdiğimdeki hali görecektiniz.1.5 gün aralıksız uyumuştum. ahh gençlik ahhh
  • 17-06-2008, 18:05:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    normalde bu tarz fantezilerim mevcut.ama ankara içinde böyle bir fanteziyi gerçekleştireceğim aklıma gelmemişti.
    bu yazın sonuna doğru bursa'ya doğru yürüyeceğim.
    bu arada yaşadığım olayı duyan yanıma koşuyor. hadi hamamlıkızığa yürüyelim hadi polatlıya yürüyelim hadi bilmem elinin körüne yürüyelim diye
    ben de şimdi ekip kuruyorum gerçekten yürüyecek adam varsa, ankara'dan bursaya biryürüyüş olacak
    ağustos-eylül arasında.
    hedef 4 mola ve 3 saat uyku ile toplam 2 günde finale varmak
  • 17-06-2008, 22:25:04
    #9
    neyse deydimi bari ? Nasıl geçti sınav ?