abi otostop bile çekmedim gurur yaptık

trende bir de yakalanmak var. tam rezalet olurdu hehe!
trende ben bekciye sahte para yediriyordum yolda bulmuştuk 50 ytl yarısı yırtıkdı yemedi

adam bizi polise şikayet etti banane abi dedim ben demirliklerin arasında buldum dedim gidin atan kişiyi alın felan neyse paçayı kurtardık bizimde paramız yokdu bakma işte yakalanırız rezil oluruz die buldğumuz parayı yedirmeye çalıştık biletçi tam yiyordu görevliler uyanık çıkdı