Parasızlığın yüzünden [ daha doğrusu ahmaklığımız ] yaklaşık 40 km yürümüştük lise çağında... yol paralarını yemiştik arkadaşın birinde otobüs kartı var diye. o elemanda ben tutmam yarın bana kalmaz demişti adam akıllı sopa atıp sonra akılsız başın cezasını ayaklar çeker hesabı başlamıştık yürümeye... tabi eve girdiğimdeki hali görecektiniz.1.5 gün aralıksız uyumuştum.

ahh gençlik ahhh
