Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, öss günü sabah sınavı son saniye yakaladım.Parasız şekilde yolda mahsur kaldım kimseye ulaşamadım.
Sınav bitiminde Başkent üniversitesinden, Kızılay'a araç kaldırıyorlardı hemen koşup bindim.Cep telefonu getirmek yasak olduğu için aklımda var olan telefonların hepsine kızılay'da bir arkadaşın telefonundan çaktırmadan aradım ve mesaj attım ama ne kimse ip'ledi ne ciddiye alındık.
ben de akşam 9 a kadar bekledim para istedim bankamatikten çekeriz hesabı...
ama ne para geldi ne birşey.
öyle mi öyle!
bastım kızılay'dan sincan'a doğru yürümeye, tam 3.5 saat boyunca kesintisiz, duraksız ve arkama dönüp bakmadan yürüdüm.
böyle adaletin, böyle dünyanın, böyle şanssızlığın, böyle bedeviliğin taaa
olay kesinlikle gerçektir : )
toplam 3 gündür zerre uyku uyumuyorum. bu gece de arkadaşlarda içtik yine uyuyamadım
dostum kaçak trene binseydin ayaklarına yazık olmazdı