gangstarap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum kaçak trene binseydin ayaklarına yazık olmazdı
abi otostop bile çekmedim gurur yaptık
trende bir de yakalanmak var. tam rezalet olurdu hehe!