Anket Ramazan Davulcusu Olsun Mu
Toplam Katılımcı Sayısı: 303
Ramazan Davulcusu Olsun Mu
Olmasın, tamamen kaldırılsın. Alarm diye birşey var.
%47,19 (143 Oy)
Olsun, ama geleneklerimizde olduğu gibi mani söyleyerek yapılsın
%52,81 (160 Oy)
  • 18-05-2018, 13:04:59
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Sadece davul sesi için değil maniler söyleyip gerçekten ramazanda olduğumuzu hissettirecek şekilde olacaksa her zaman olsun
  • 18-05-2018, 13:23:23
    #83
    Bakııyorum da bazılarının bütün gece kapısının önünde davul çalınıyor herhalde... Ne davulmuş arkadaş.
  • 18-05-2018, 13:58:56
    #84
    Taksimde oturanlar dese ki müzikten rahatsız oluyorum o zaman ne olacak.

    Uç bir örnek oldu farkındayım fakat gelenektir, güzel bir adet olarak devam etmektedir. ilk iki sahur duymadım işim gereği yiyip yatıyorum uykum da inanılmaz derindir. Bizim sokaktan da geçiyor. Kapıya geldiğinde de yanımda para varsa veriyorum. Davulcuyu da tanıyoruz 4 yıldır ordayız sorun yok.
  • 18-05-2018, 14:15:25
    #85
    Eskiden ihtiyaçtı ama artık davul çalmaya ihtiyaç yokki. Herkes istediği saatte uyanabiliyor. Titreyen Akıllı bileklikler, sesli alarmlar vs. var. Gereksiz gürültü kirliliği bence de kaldırılmalı.