Taksimde oturanlar dese ki müzikten rahatsız oluyorum o zaman ne olacak.
Uç bir örnek oldu farkındayım fakat gelenektir, güzel bir adet olarak devam etmektedir. ilk iki sahur duymadım işim gereği yiyip yatıyorum uykum da inanılmaz derindir. Bizim sokaktan da geçiyor. Kapıya geldiğinde de yanımda para varsa veriyorum. Davulcuyu da tanıyoruz 4 yıldır ordayız sorun yok.