• 24-04-2018, 20:55:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vpn açtığında reklam filtresi bypass olur. Reklam filtresinin çalışması için trafiğini operatörün süzmesi gerekir. Vpn trafiği şifrelediği ve çıkışı yurtdışından yaptığından operatör bir şey yapamaz çünkü nereye girdiğini göremiyor reklam ağının iplerini okuyup engelleyemiyor operatör musluğun başında değil.

    Hani bir şey diyorsunuz atara kalkıyorsunuz da verdiğiniz çözümün ne halta yaradığından ve çalışma prensibinden haberiniz yok. Bir webmaster sitesinde gelirin çoğunun reklam olduğu alanda böyle ayak yapmak hiç hoş değil.


    Çinlileri dövelim diye uygur Türkünü pataklayan ülkücülere döndünüz. Bir kendinize gelin yahu.


    Bu iş sadece web sitelerine değil mobil applerdeki reklamlara ciddi darbe indirecek. Çünkü olay reklam ağının iplerini engellemeye bakıyor. Bu durum yayılırsa r10 ahalisi yakında ciddi manada taş kemirmeye başlar.
    Yıllardır boks maçı izlerim.Böyle nakavt görmedim.
  • 24-04-2018, 21:05:02
    #11

    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim hangi lafımı yanlış anlayıp da bu cümleyi kurdunuz ? Kişisel bilgileriniz ve paranız beni neden ilgilendiriyor tam olarak onu anlamadım kusura bakmayın.
    reklamlari engelleyen operator var diye tum operatorleri engellemekten bahsediyorsun. ip'mi ve cerezlerimi vermezsem takip edemezsin beni, veya reklamverenler. sen de para kazanamazsin.o zaman adblock kullanan browserlar var diye git butun browserlari engelle. olmaz di mi?
    siz kendinizce cozum buluyorsaniz millet de kendince cozum bulacaktir emin olun. anti-anti-adblock'a kadar ilerledi olay.

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vpn açtığında reklam filtresi bypass olur. Reklam filtresinin çalışması için trafiğini operatörün süzmesi gerekir. Vpn trafiği şifrelediği ve çıkışı yurtdışından yaptığından operatör bir şey yapamaz çünkü nereye girdiğini göremiyor reklam ağının iplerini okuyup engelleyemiyor operatör musluğun başında değil.

    Hani bir şey diyorsunuz atara kalkıyorsunuz da verdiğiniz çözümün ne halta yaradığından ve çalışma prensibinden haberiniz yok. Bir webmaster sitesinde gelirin çoğunun reklam olduğu alanda böyle ayak yapmak hiç hoş değil.


    Çinlileri dövelim diye uygur Türkünü pataklayan ülkücülere döndünüz. Bir kendinize gelin yahu.


    Bu iş sadece web sitelerine değil mobil applerdeki reklamlara ciddi darbe indirecek. Çünkü olay reklam ağının iplerini engellemeye bakıyor. Bu durum yayılırsa r10 ahalisi yakında ciddi manada taş kemirmeye başlar.
    ben yukaridaki arkadasa dedim. adam reklam gosteremiyor diye butun operatorleri engelleyecekmis. adblock kullanmayan adam ne yapacak peki?
    bu arada filtre bypass falan demissin. client-sided adblock kullanirsan istedigini yaparsin. dahili privacy + adblocklu vpnler de var. host / ip engellemesi yapiyor.
    normal adblock'a bu kadar takmadiniz da buna niye agliyorsunuz, butun operatorleri kokten banliyorsunuz? o zaman ayni sekilde tum browserlari engelleyin?
    cozumun ne halta yaradigindan haberin yok demissin. sen cok anliyorsun galiba, savundugun cozum onerisi muthis de. tum operatorleri banlamak.
    hem tum mobil veri trafigini engellemek cok hos da, benim dedigim hos degil oyle mi?...
  • 24-04-2018, 21:18:06
    #12
    @hesapadim; haklısın ama sen kişisel bilgilerini ver veya verme benim reklamlarım sana gözükmeye devam eder. İlgi alanına göre olmasa da reklamlar orada gözükür diye biliyorum, yanlış mı biliyorum ? Tüm operatörleri engelleyelim hurra demedim ayrıca. Zaten özellikle ters tepki olarak yazdığım birşey, çözüm önerisi falan olarak yazmadığım ortada yani. Şimdi asıl sorun şu ki bunun önüne nasıl geçilir ? Örneğin bazı sitelerde denk gelmişsinizdir, AdBlock kullanıyorsunuz diye popup açılabiliyor. Aynısı mobil için de yapılabilir, veya burada yüzlerce webmaster var, herkes ilgili operatörlerin ilgili bölümüne mail gönderebilir. Çözüm olur mu bilmiyorum ama ikaz olacağı kesindir. Düşünün ki Türkiye'nin ilk ve en güçlü operatörü şuanda bayilik için sizden onbinlerce lira talep ediyor ve takip ettiğim kadarı ile bayilerin %50si tabela söktü. Yakından ilgilendiğiniz bir sektör mü gsm sektörü ? Benim mesleğim bu olduğu için biraz da sitem vardır ilk yazdığımda, sektörde olanlar daha iyi anlayacaktır. Herhangi bir çözüm önerin varsa seni de dinlemek isterim. Çünkü o ilk ve en güçlü operatör bu 2.5-3 liradan asla kolay kolay vazgeçmeyecek, sırf şu bayilik olayı yüzünden epey zarara girdi ve uzun vadede daha da zarar edecek. Milyonların cebinden 1er lira almak bayilerinden onbinlerce lira almaktan çok daha kolay.
  • 24-04-2018, 21:34:40
    #13
    Kurumsal PLUS
    hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    reklamlari engelleyen operator var diye tum operatorleri engellemekten bahsediyorsun. ip'mi ve cerezlerimi vermezsem takip edemezsin beni, veya reklamverenler. sen de para kazanamazsin.o zaman adblock kullanan browserlar var diye git butun browserlari engelle. olmaz di mi?
    siz kendinizce cozum buluyorsaniz millet de kendince cozum bulacaktir emin olun. anti-anti-adblock'a kadar ilerledi olay.


    ben yukaridaki arkadasa dedim. adam reklam gosteremiyor diye butun operatorleri engelleyecekmis. adblock kullanmayan adam ne yapacak peki?
    bu arada filtre bypass falan demissin. client-sided adblock kullanirsan istedigini yaparsin. dahili privacy + adblocklu vpnler de var. host / ip engellemesi yapiyor.
    normal adblock'a bu kadar takmadiniz da buna niye agliyorsunuz, butun operatorleri kokten banliyorsunuz? o zaman ayni sekilde tum browserlari engelleyin?
    cozumun ne halta yaradigindan haberin yok demissin. sen cok anliyorsun galiba, savundugun cozum onerisi muthis de. tum operatorleri banlamak.
    hem tum mobil veri trafigini engellemek cok hos da, benim dedigim hos degil oyle mi?...
    Ben operatörleri banlayacağım dedim mi ? O arkadaşın fikri. Ki arkadaş bunu yaparsa yapar kendi sitesi. Reklamlarımı görmüyorsan sunucu trafiğimden pay alıp cebime zarar verme "Siteme GİRME" deme hakkınada sahiptir site admini olarak. Sizin probleminiz "ben her şeyi yaparım kimsede durduramaz her şeyde hakkım var !" demeye getirmeniz.


    Peki soruyu şöyle çevirelim: Sen reklamları banlarken sıkıntı yokta site admini seni banlamayı düşündüğünde niye AĞLIYORSUN ? Sonuçta adamın sitesi, kamu malı değil.
    Hadi bakalım cevapla ? Senin yaptığın hoşta, adminin yaptığı mı hoş değil ? Olaya birde böyle bak.

    Gelelim vpn servislerine: O bahsetmiş olduğun reklam engellemeli tüm vpn servislerinin ip aralıkları genellikle sabittir. Aynı tr operatörlerine uygulanan banlama işlemi onlarada uygulanabilir.

    Anlayamadığın kısım bu sen reklamları engelleyebilirsin(Client-sided veya başka bir yolla), site adminide sunucusuna yük olduğun için seni engelleyebilir. Bunda problem yok. Sen diyorsun ki "reklamı engellerim ama admin beni engelleyemez yok öyle bir hakkı." Hadi ya ? Zinciri kırmaya kalkan sensin güzel kardeşim.


    Forumda 29 ticaretin görünüyor. Peki bu senle ticaret yapanların değirmenin suyunun ağırlıklı olarak reklam gelirlerinden geldiğini hiç mi düşünmedin ? Burada çark durduğunda sen bal kaymak mı yiyeceksin ?

    Şu an aktif olarak adsense gelirim yok ve reklam manyağı meslektaşlarım yüzünden tarayıcımda zaten adblock kullanıyorum. Fakat buna rağmen senin gibi tepki göstermeye kalkmıyorum çünkü ucu yine benim yaptığım ticarete vuracak. Web sitelerinde adblock çoğunlukla gerekiyor ama bu uygulanan sistem web sitelerinden daha fazlasını vuracak ve kurutacak sıkıntının en büyüğü bu, reklam gelirleri vurulduğunda dolaylı yoldan gelir elde eden çoğu sektör tırpanlanacak.
  • 24-04-2018, 21:48:07
    #14
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben operatörleri banlayacağım dedim mi ? O arkadaşın fikri. Ki arkadaş bunu yaparsa yapar kendi sitesi. Reklamlarımı görmüyorsan sunucu trafiğimden pay alıp cebime zarar verme "Siteme GİRME" deme hakkınada sahiptir site admini olarak. Sizin probleminiz "ben her şeyi yaparım kimsede durduramaz her şeyde hakkım var !" demeye getirmeniz.


    Peki soruyu şöyle çevirelim: Sen reklamları banlarken sıkıntı yokta site admini seni banlamayı düşündüğünde niye AĞLIYORSUN ? Sonuçta adamın sitesi, kamu malı değil.
    Hadi bakalım cevapla ? Senin yaptığın hoşta, adminin yaptığı mı hoş değil ? Olaya birde böyle bak.

    Gelelim vpn servislerine: O bahsetmiş olduğun reklam engellemeli tüm vpn servislerinin ip aralıkları genellikle sabittir. Aynı tr operatörlerine uygulanan banlama işlemi onlarada uygulanabilir.

    Anlayamadığın kısım bu sen reklamları engelleyebilirsin(Client-sided veya başka bir yolla), site adminide sunucusuna yük olduğun için seni engelleyebilir. Bunda problem yok. Sen diyorsun ki "reklamı engellerim ama admin beni engelleyemez yok öyle bir hakkı." Hadi ya ? Zinciri kırmaya kalkan sensin güzel kardeşim.


    Forumda 29 ticaretin görünüyor. Peki bu senle ticaret yapanların değirmenin suyunun ağırlıklı olarak reklam gelirlerinden geldiğini hiç mi düşünmedin ? Burada çark durduğunda sen bal kaymak mı yiyeceksin ?

    Şu an aktif olarak adsense gelirim yok ve reklam manyağı meslektaşlarım yüzünden tarayıcımda zaten adblock kullanıyorum. Fakat buna rağmen senin gibi tepki göstermeye kalkmıyorum çünkü ucu yine benim yaptığım ticarete vuracak. Web sitelerinde adblock çoğunlukla gerekiyor ama bu uygulanan sistem web sitelerinden daha fazlasını vuracak ve kurutacak sıkıntının en büyüğü bu, reklam gelirleri vurulduğunda dolaylı yoldan gelir elde eden çoğu sektör tırpanlanacak.

    banlayabilir, hakli. kendi sitesi. istedigini yapar. gene ucu kendisine dokunur.
    siz de haklisiniz.
    ben aglamiyorum, sadece "dinsizin hakkindan imansiz gelir" olayini anlatmaya calisiyorum



    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @hesapadim; haklısın ama sen kişisel bilgilerini ver veya verme benim reklamlarım sana gözükmeye devam eder. İlgi alanına göre olmasa da reklamlar orada gözükür diye biliyorum, yanlış mı biliyorum ? Tüm operatörleri engelleyelim hurra demedim ayrıca. Zaten özellikle ters tepki olarak yazdığım birşey, çözüm önerisi falan olarak yazmadığım ortada yani. Şimdi asıl sorun şu ki bunun önüne nasıl geçilir ? Örneğin bazı sitelerde denk gelmişsinizdir, AdBlock kullanıyorsunuz diye popup açılabiliyor. Aynısı mobil için de yapılabilir, veya burada yüzlerce webmaster var, herkes ilgili operatörlerin ilgili bölümüne mail gönderebilir. Çözüm olur mu bilmiyorum ama ikaz olacağı kesindir. Düşünün ki Türkiye'nin ilk ve en güçlü operatörü şuanda bayilik için sizden onbinlerce lira talep ediyor ve takip ettiğim kadarı ile bayilerin %50si tabela söktü. Yakından ilgilendiğiniz bir sektör mü gsm sektörü ? Benim mesleğim bu olduğu için biraz da sitem vardır ilk yazdığımda, sektörde olanlar daha iyi anlayacaktır. Herhangi bir çözüm önerin varsa seni de dinlemek isterim. Çünkü o ilk ve en güçlü operatör bu 2.5-3 liradan asla kolay kolay vazgeçmeyecek, sırf şu bayilik olayı yüzünden epey zarara girdi ve uzun vadede daha da zarar edecek. Milyonların cebinden 1er lira almak bayilerinden onbinlerce lira almaktan çok daha kolay.
    kisisel bilgimi vermezsem reklamveren bana uygun reklam bulamaz ve daha ucuza reklam verir


    evet ama siz tum operatorleri engellemekten bahsettiniz, onun icin bu sekilde bir cikis yaptim. anti-adblock ile de engellenebilir ve o daha dogru olacaktir. acikcasi ben adblock kapat diyen sitelere muhtac kalmadigim surece girmiyorum. ama site sahibi olsam reklam doldurmak yerine insaflica 1-2 banner koyardim bence.
  • 24-04-2018, 21:54:30
    #15
    Kurumsal PLUS
    hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banlayabilir, hakli. kendi sitesi. istedigini yapar. gene ucu kendisine dokunur.
    siz de haklisiniz.
    ben aglamiyorum, sadece "dinsizin hakkindan imansiz gelir" olayini anlatmaya calisiyorum
    Dinsizin hakkından imansız gelir denklemi iki ucada işliyor iki ucuda keskin. Hani demişsiniz ya adblock a bu kadar ses etmediniz. Evet doğru adblock`a bu kadar ses edilmedi çünkü adblock`a rağmen kör topal işler ilerliyordu ama bu operatörün vermeyi taahhüt ettiği şey hepimizi ezer. Bu sefer iş gerçekten taş kemirmeye gelir.

    Operatörü banlarsın ziyaretçin olmaz bu doğru ama banlamazsan sunucu parasını cebinden ödersin. Zarar-zarar bunun başka kombinasyonu yok her türlü zarar etmeye geliyor iş.


    Teknoseyir.com ücretli üyeliğe geçişi bu yüzden yaptı. Gelirleri sürekli törpülendi törpülendi en sonunda bu yola girdiler. İleride bir çok sitenin bu yola girmeye çalışacağını ama başarılı olamayıp kepenk indireceğini maalesef ki göreceğiz.


    Hem ülkenin ekonomisi sıkıntılı hem internet işleri dahada sıkıntılı. İnsan olacakları artık düşünmek bile istemiyor.
  • 24-04-2018, 22:02:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknoseyir.com ücretli üyeliğe geçişi bu yüzden yaptı. Gelirleri sürekli törpülendi törpülendi en sonunda bu yola girdiler. İleride bir çok sitenin bu yola girmeye çalışacağını ama başarılı olamayıp kepenk indireceğini maalesef ki göreceğiz.
    Bu blokeler tam aktif olduğunda e ticaret ve yabancı site işlerine geçiş olur.E ticaret vergi ve yasal prosedürler yüzünden webmasterları zorlar.Bu sebeple webmasterlar genel olarak yabancı site açma yönünde eğilim gösterirler.Kaliteli yerli siteleri olan webmasterlar ise sizin de örnek verdiginiz gibi ücretli üyeliğe geçiş yapar.Lakin webmaster dünyasın da her sektör dair olmak üzere 100/75 lik kısmı zarar görür.
  • 24-04-2018, 22:07:51
    #17
    Kurumsal PLUS
    MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu blokeler tam aktif olduğunda e ticaret ve yabancı site işlerine geçiş olur.E ticaret vergi ve yasal prosedürler yüzünden webmasterları zorlar.Bu sebeple webmasterlar genel olarak yabancı site açma yönünde eğilim gösterirler.Kaliteli yerli siteleri olan webmasterlar ise sizin de örnek verdiginiz gibi ücretli üyeliğe geçiş yapar.Lakin webmaster dünyasın da her sektör dair olmak üzere 100/75 lik kısmı zarar görür.
    Kesinlikle haklısınız üstadım. Yabancı sitelere yönelme olacak ki son zamanlarda sizinde dikkatinizi çekmiştir bu yönde eğilim ciddi bir biçimde artmaya başladı. Şimdiki düzenin son demlerini yaşıyor gibiyiz.
  • 24-04-2018, 22:18:49
    #18
    Üyeliği durduruldu
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle haklısınız üstadım. Yabancı sitelere yönelme olacak ki son zamanlarda sizinde dikkatinizi çekmiştir bu yönde eğilim ciddi bir biçimde artmaya başladı. Şimdiki düzenin son demlerini yaşıyor gibiyiz.
    Güzel beyin fırtınası oldu teşekkür ederim.Zira forum da bu duruma çok sık rastlamıyorum.


    Son bir ilave açılan her pazar yeni sektörler yaratır.Örnek olarak şuan yabancı site sektöründe en çok yan sektörlere ihtiyaç duyuluyor.Farklı dil de makale yazarı, farklı dil de seo uzmanı, yabancı tanıtım yazısı yada paketi gibi yabancı site işleri arttığında bu sektörlere geçiş yapan webmasterlar ekmek yer.Sanırım ikimiz de gençler için yeterince tüyo verdik üstad.Birkez daha teşekkür ederim.