evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknoseyir.com ücretli üyeliğe geçişi bu yüzden yaptı. Gelirleri sürekli törpülendi törpülendi en sonunda bu yola girdiler. İleride bir çok sitenin bu yola girmeye çalışacağını ama başarılı olamayıp kepenk indireceğini maalesef ki göreceğiz.
Bu blokeler tam aktif olduğunda e ticaret ve yabancı site işlerine geçiş olur.E ticaret vergi ve yasal prosedürler yüzünden webmasterları zorlar.Bu sebeple webmasterlar genel olarak yabancı site açma yönünde eğilim gösterirler.Kaliteli yerli siteleri olan webmasterlar ise sizin de örnek verdiginiz gibi ücretli üyeliğe geçiş yapar.Lakin webmaster dünyasın da her sektör dair olmak üzere 100/75 lik kısmı zarar görür.