@hesapadim; haklısın ama sen kişisel bilgilerini ver veya verme benim reklamlarım sana gözükmeye devam eder. İlgi alanına göre olmasa da reklamlar orada gözükür diye biliyorum, yanlış mı biliyorum ? Tüm operatörleri engelleyelim hurra demedim ayrıca. Zaten özellikle ters tepki olarak yazdığım birşey, çözüm önerisi falan olarak yazmadığım ortada yani. Şimdi asıl sorun şu ki bunun önüne nasıl geçilir ? Örneğin bazı sitelerde denk gelmişsinizdir, AdBlock kullanıyorsunuz diye popup açılabiliyor. Aynısı mobil için de yapılabilir, veya burada yüzlerce webmaster var, herkes ilgili operatörlerin ilgili bölümüne mail gönderebilir. Çözüm olur mu bilmiyorum ama ikaz olacağı kesindir. Düşünün ki Türkiye'nin ilk ve en güçlü operatörü şuanda bayilik için sizden onbinlerce lira talep ediyor ve takip ettiğim kadarı ile bayilerin %50si tabela söktü. Yakından ilgilendiğiniz bir sektör mü gsm sektörü ? Benim mesleğim bu olduğu için biraz da sitem vardır ilk yazdığımda, sektörde olanlar daha iyi anlayacaktır. Herhangi bir çözüm önerin varsa seni de dinlemek isterim. Çünkü o ilk ve en güçlü operatör bu 2.5-3 liradan asla kolay kolay vazgeçmeyecek, sırf şu bayilik olayı yüzünden epey zarara girdi ve uzun vadede daha da zarar edecek. Milyonların cebinden 1er lira almak bayilerinden onbinlerce lira almaktan çok daha kolay.