• 19-04-2018, 23:27:36
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok öyle kolay yoldan zayıflamak. Sporunu yapacaksın, sağlıklı beslenip diyet programına uyacaksın ancak öyle kilo verebilirsin.
  • 20-04-2018, 01:17:39
    #20
    hocam bende çok kilo problemi yaşadım sana yardım için yazıyorum. Bende kendi kendime spora başladım diyet yaptım kalori programlarını indirip kalori falan saydım ama nafile.

    kesinlikle bir diyetisyene başvur kan tahlillerin yapılsın ve güzel bir diyet programı oluştur doktorunla ve diyete başla.


    ben şuan totalde 16kg verdim ve belki inanmayacaksın ama eskisinden daha çok yemek yiyorum. Ben eskiden gece takılır öğlen 2 3 gibi kahvaltı veya öğle yemeği gibi saçma sapan bir şey yer ve akşamda akşam yemeği yerdim yani günde 2 öğün. Bu şekilde beslenme insilün direncimi yükseltmiş. Doktor bu yaşam tarzıyla aç kalsamda zayıflayamayacağımı söyledi.


    şuan her sabah aksatmadan 10,30 kahvaltı 14,00 öğle yemeği 16,30 ara öğün 19,00 akşam yemeği ve yatmadan 2 saat önce ufak bir ara öğünüm var. çok hafifte egzersiz yapıyorum spor salonuna yazıldım toplam 50 dk koşu bandı ve bisiklet yapıyorum. son 15 günde 3,5 kg verdim mesala ve hiç zorlanmadan.


    bu kimyasal ürünleri kesinlikle kullanma.


    sağlıklı günler.
  • 20-04-2018, 01:26:25
    #21
    iyisite.NET
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılacak birsey degil yemek yerine bunu yapiyorsum çevrende kullanan birkaç arkadaş var veremiyorlar verseler bile daha fazla aldılar bırakınca
    Bıraktıktan sonra camış gibi yiyince hali ile alırlar. Düzenli yemek ve düzenli yaşam olduğu sürece almazlar.
  • 20-04-2018, 01:39:44
    #22
    SEO & PR 5421044962
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bıraktıktan sonra camış gibi yiyince hali ile alırlar. Düzenli yemek ve düzenli yaşam olduğu sürece almazlar.
    valla ben kim ne yemişe karışmıyorum ama biraz sağlıklı besleneip spor vs yapınca birsey olmuyor kilonu verebilirsin
  • 20-04-2018, 01:45:44
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kendim kilo almak için kullanıyorum. Sabah kahvaltıdan sonra içiyorum akşamda yemekten sonra içiyorum. 1 ayda 4 kilo aldım. Ayrıca oturduğunuz yerden bunu içerek kilo verebilirsiniz. Çalıştığım şirkette 3 kişi kilo vermek amaçlı başladı 2 kişi başarılı oldu diğer başarısız olan kişide 2.gününde bıraktı. İnsanlar oturduğu yerden kalori yakıyor.
  • 20-04-2018, 10:14:51
    #24
    reklamlarını görürdüm hep özellikle yabancı ülkelerde
  • 23-04-2018, 10:19:43
    #25
    Mantık tamamen şu; Shake karışımı vücut için gerekli olan protein,mineral ve vitaminleri destekliyor. O yüzden 1 shake günlük 1 öğün yerine geçiyor.Yani diyelim sabah puaça,simit vb gibi şeyler yiyorsan onun yerine bunu iç diyor,hem tok durursun,hemde gerekli ihtiyacını alırsın. Önemli nokta ise bu protein,mineral ve vitaminin vücut tarafından emilmesi için yeterince sıvı alınımı.Yani günde en az 2-3 lt su içmelisiniz ki bu shake işe yarasın,zaten bukadar su içimi mideyi doldurup sizi tok tutacağı için yemek ihtiyacı da duymuyorsunuz. Diğer çay ve tabletlerini önermiyorum,onlar sadece satış için geliştirilmiş ıvır zıvırlar.Onlar yerine günde 2 bardak yeşil çay için alın size en doğal antioksidan. Bir de bunun yanında şekersiz türk kahvesi içerseniz zayıflamada yanında yat Ben şu anda shake karışımını kullanıyorum sadece,daha yeni başladım ama kavradığım mantığa göre evet kilo verme bakımından yararlı olacaktır kesin. Sonrasında bırakıp kilo alanların sorunu ise,puaça ve yağlı beslenmeye geri dönmelerinden ve su tüketimini azaltmalarından kaynaklanmaktadır. Bunun yanında bir de spora gidiyorum tabiki,tüm gün pc başı bir işim olduğu için ve 37 yaşında olduğum için spor şart. günlük beslenmemi de yazayım da belki kendinize göre düzenlersiniz sabah 250 ml süte,2 çorba kaşığı shake karışımını içiyorum,daha sonra işe gidiyorum ve saat 10.30 gibi limonlu yeşil çay yapıyorum kendime, saat 12.30 gibi öğle yemeğinde biraz çorba ve yemek yiyorum ,o da yemeğine göre değişiyor alım miktarım. Sebze ise bol alıyorum,karbonhidrat ağırlıklı ise az alıyorum,yanında da 1 dilim ekmek. Saat 14-14.30 gibi türk kahvesi içiyorum,16.00 gibi ikinci yeşil çayımı içiyorum,saat 17.00 gibi de evden getirdiğim bir avuç kadar kuru yemişimi yiyorum, çiğ ceviz,badem,fındık,kaju. Tabi unutmamak gerek devamlı kocaman bardağımda suyum hep yanımda.Bittikçe doldurup içiyorum. Saat 19.00 gibi sporda oluyorum,1-1.5 saat spordan sonra eve glince sabahki shake karışımının aynısını yapıyorum ve akşam yemeğim bu shake oluyor.Ondan sonra yine bol sıvı.Günlük beslenmem bu şekilde,umarım yardımcı olur.
  • 23-04-2018, 10:42:11
    #26
    hiç olumlu yorum görmedim.
    bırakanlarda aşırı kilo alıyor ve bazı sağlık sorunları ile karşılaşıyorlarmış
  • 23-04-2018, 10:58:51
    #27
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç olumlu yorum görmedim.
    bırakanlarda aşırı kilo alıyor ve bazı sağlık sorunları ile karşılaşıyorlarmış
    Sağlık sorunlarının 1. ve en önemli nedeni yeterli su içmemek,yukarıda da yazdığım gibi bu karışım vücuda vitamin ve protein yüklemesi yapıyor,bunların karaciğerde sorun yaratmaması için ise bolca su tüketimi yapmak gerekiyor ve çoğu kişi bunu atlıyor. Bırakanlar evet aşırı kilo alıyor, çünkü bununla yaptıkları düzenliliği bıraktıktan sonra aynı şekilde göstermiyorlar.Ayrıca zaten zayıflamak için sadece bu shake,ıvır zıvırlar yeterli değil,spor şart,vücuda yakacak bir enerji veremezsek,kasları çalıştırmazsak tabiki bu içilenler bize yağ olarak dönecektir. Sağlıklı zayıflama için ilk önce beslenme,sonra spor Herbalife bir mucize değildir,sadece vücudun ihtiyacı olan önemli besinleri az kalorili şekilde vücuda hızlı aktarım yapmak.Protein tozu gibi düşünün. Tabiki tek bununla beslenmeyeceksiniz,vücudun sağlıklı yağlara da ihtiyacı var. esela kendimden örnek verirsem,haftasonları bunu kullanmıyorum,yemek ve istediğim gibi kahvaltı yapıyorum,çünkü vücuda yakacak kaloriyi de vermem lazım ki,belli bir düzene alışıp durmasın,devamlı çalışsın