maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç olumlu yorum görmedim.
bırakanlarda aşırı kilo alıyor ve bazı sağlık sorunları ile karşılaşıyorlarmış
Sağlık sorunlarının 1. ve en önemli nedeni yeterli su içmemek,yukarıda da yazdığım gibi bu karışım vücuda vitamin ve protein yüklemesi yapıyor,bunların karaciğerde sorun yaratmaması için ise bolca su tüketimi yapmak gerekiyor ve çoğu kişi bunu atlıyor. Bırakanlar evet aşırı kilo alıyor, çünkü bununla yaptıkları düzenliliği bıraktıktan sonra aynı şekilde göstermiyorlar.Ayrıca zaten zayıflamak için sadece bu shake,ıvır zıvırlar yeterli değil,spor şart,vücuda yakacak bir enerji veremezsek,kasları çalıştırmazsak tabiki bu içilenler bize yağ olarak dönecektir. Sağlıklı zayıflama için ilk önce beslenme,sonra spor Herbalife bir mucize değildir,sadece vücudun ihtiyacı olan önemli besinleri az kalorili şekilde vücuda hızlı aktarım yapmak.Protein tozu gibi düşünün. Tabiki tek bununla beslenmeyeceksiniz,vücudun sağlıklı yağlara da ihtiyacı var. esela kendimden örnek verirsem,haftasonları bunu kullanmıyorum,yemek ve istediğim gibi kahvaltı yapıyorum,çünkü vücuda yakacak kaloriyi de vermem lazım ki,belli bir düzene alışıp durmasın,devamlı çalışsın