• 18-04-2018, 18:29:07
    #19
    fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece kapalı alanlarda ceza ödeniyor diye biliyorum ama disipline gitmesinden iyidir.
    kamusal alanda açık kapalı ayrımı yoktur. okul sınırları içinde açık havada bile içtiyse kapalı alan muamelesi görür.
  • 18-04-2018, 18:30:47
    #20
    Okulda öğretmenlerde içiyor arkadaşlar onlara idari ceza vermiyorlar mı?
  • 19-04-2018, 14:28:01
    #21
    Üyeliği durduruldu
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulda öğretmenlerde içiyor arkadaşlar onlara idari ceza vermiyorlar mı?
    sanırım öğretmenlere bir ceza yok otoparkta ve tuvaletlerde içen çok hoca gördüm zamanında
  • 19-04-2018, 15:23:38
    #22
    Cezayı ödemeyin hocam, kardeşinize söyleyin haftasonu bi cafede garsonluk vs yapıp cezasını ödesin. Belki sigarayı bırakabilmesi için bir adım olur.
  • 19-04-2018, 15:43:57
    #23
    merhaba hocam bugün valiliğe gittim çok saçma bir şey söylemekteler. Diyorlarki makbuz olmadan bizde alamiyoruz diyorlar, makbuzu atmış bu kardeşimde bizi maliyeye yönlendirdiler. Orasıda makbuz olmadan bir şey söyleyemiyorlar bu işlem sistem üzerinde gerçeleşen bir işlem değilmidir sizce ?
  • 19-04-2018, 16:31:48
    #24
    FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar, bizim kardeş lise öğrencisi okulda sigara cezası yemiş bişeyler imzalatmışlar bunu ödemek zorundamıyız ?
    5, 6 yıl önce bende aynı şeyden ceza yemiştim hala birşey olmadı
  • 19-04-2018, 16:37:41
    #25
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5, 6 yıl önce bende aynı şeyden ceza yemiştim hala birşey olmadı
    Seçimler yaklaşiyor ve bu cezaların hepsi kaldırılcağını düşünmekteyim.
  • 19-04-2018, 16:39:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    kapalıher ortamda geçerlidir diye biliyorum ama iyice araştırmak lazım
  • 19-04-2018, 17:32:09
    #27
    248 tl verin bi sigara daha içsin peşin ödedik desin