FeoMartin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar, bizim kardeş lise öğrencisi okulda sigara cezası yemiş bişeyler imzalatmışlar bunu ödemek zorundamıyız ?
5, 6 yıl önce bende aynı şeyden ceza yemiştim hala birşey olmadı