merhaba hocam bugün valiliğe gittim çok saçma bir şey söylemekteler. Diyorlarki makbuz olmadan bizde alamiyoruz diyorlar, makbuzu atmış bu kardeşimde bizi maliyeye yönlendirdiler. Orasıda makbuz olmadan bir şey söyleyemiyorlar bu işlem sistem üzerinde gerçeleşen bir işlem değilmidir sizce ?