fantesih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece kapalı alanlarda ceza ödeniyor diye biliyorum ama disipline gitmesinden iyidir.
kamusal alanda açık kapalı ayrımı yoktur. okul sınırları içinde açık havada bile içtiyse kapalı alan muamelesi görür.